Tuesday, November 22, 2011

malaysia boleh

Ya, walaupun aku tak menonton game tadi disebabkan rasa kemengantukan yang amat sangat, tapi kelihatannya seperti bola tidak dapat berpisah dari aku (terkena badi kaka mungkin). Tidur aku terganggu tepat pada ketika batang leher pemain malaysia disarungkan pingat.

Tahniah harimau malaya. Teruskanlah mengaum di kemudian hari. Tapi jangan terus terlupa akar umbi. Tetaplah berpijak pada bumi jangan membongkak mendabik diri.

Dan menyelusuri laman twitter menyingkap kembali apa yang terjadi, feels like, damn, i missed so much thing. But no regret. Aku rasa aku telah membuat keputusan yang betul demi menjaga kesihatan jantung dan tekanan darah tinggi aku.

p/s : jangan gaduh gaduh. kita masih serumpun. Nanti tiada siapa nak jaga anak dan masak. Tiada siapa juga yang nak bina bangunan tinggi tinggi. #sarka
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

Anonymous said...

ape kes xtgk nie aisyyy rugila beb xtgk huhuh....p/s ko xley blah hahahah....

farah hazwani said...

nak buat camane, aku kurang semangat kesukanan. haha.

Anonymous said...

da tu ko mnat kaka sbb ape muke jela hahhaha....tp xkn muka kot xdela hensem mane pn kaka tu ak tgk hahahaha....