Monday, September 26, 2011

weekend (versi "INI ADALAH...")

Saturday, 24th September 2011
F&N Fun Fest, Bukit Bintang


Ini adalah pentas, bersama sebahagian Faizal Tahir kelihatan di atasnya.
 
Ini adalah Awal, bersama co-host Jamie dari Singapura.

Ini adalah Sam Bunkface, ketika sound-check.

Sebab utama kami sanggup menyerah diri menempuh crowd yang ramai adalah kerana dance comp yang disertai oleh adik aku dan kawan kawannya. we missed the artists' performances because it started late in the evening and we have to rush back early. but still managed to catch a glimpse of faizal tahir during soundcheck at the afternoon. he is indeed, super!

Dan terima kasih kepada aman kerana telah menemankan aku berdiri selama lebih tiga jam dalam kepanasan dan kerimasan. lepas ni boleh lah nak beli tiket konsert rock zone ke rock pitt ke berdiri betulbetul depan stage sampai boleh peluk kaki super junior sebab dah practise rasa berdiri lelama straight 3 jam sehingga pitam. X(


Sunday, 25th September 2011
Wedding, Segamat.

Ini adalah pengantin, bersama pengapitnya.
Ini adalah bakal pengantin, bersama flower girlnya.

Ini adalah Asyraff's Five Expression

I don't really love wedding because of the crowd and the heat. but meeting up a lot of people was the best part of it. untung untung boleh jumpa jodoh sekali. heuheuheu.

Dan terima kasih kepada makcik makcik yang mendoakan mak aku dapat menantu tahun depan. dah siap set tarikh pulak tu. kalaulah jodoh senang turun dari langit dengan jayanya...

2 comments:

sy4zk4rin said...

ko x letak pic shawn lee..nnati aku letak kat page aku la..hehe -aman-

farah hazwani said...

aku nk bg kat kau la. haha.