Saturday, January 1, 2011

setahun yang lalu

satu haribulan satu dua ribu sebelas. tarikh harini. maka, tak perlu dilepaskan untuk mengupdate belog (walaupun tak tahu apa nak diupdate).

selalunya, bila dah masuk tahun baru orang bercerita pasal azam. blogger blogger pun galak mengupdate belog pasal azam azam alakazam.

tapi aku takde azam. aku cuma ada satu wish. semoga tahun ini, segala apa yang bakal berlaku, aku mampu hadapi dengan tenang, sampai ke penghujungnya.

sepertimana tahun tahun sebelumnya. maka, mari recap what's up and down sepanjang tahun 2010.

of course, super junior super show 2
walaupun cuma berseorangan.
being with my best buddies
walaupun dipisahkan kelas pada pertengahan tahun.
getting along with my family well
kehilangan seorang sepupu. al-fatihah.
aku berpeluang merasa secebis kebahagiaan.
tapi sekejapan cuma.
bercuticuti malaysia ke cherating
secara rasminya menjadi seorang blogger berjaya
result jatuh sikit, padan dengan muka.
berjaya menyimpan seribu ringgit di akhir semester!
tapi dalam simpanan along lah. tsk tsk.
berjaya kuruskan badan.
tapi tak kurus pun, ringan je lebih.
semakin mengenali diri sendiri
tapi semakin keliru dengan diri sendiri.
dapat laptop baru! namanya Q-shiba.
penutup mp3 hilang. tsk tsk. (hey, ini peristiwa besar bg aku tau)
first time pegang stereng.
seorang lecturer berjaya ingat nama aku.
overnight for the first time. and second,too.

those were some of the best part of 2010. randomly, year 2010 gave a lot of memories, sweet and sour. but i guess, the blending of sweet and sour creates the flavor. the best flavor.

i am happy with my life. thank you, Allah.

No comments: