Monday, January 3, 2011

aku ada banyak giler benda nak cerita

tapi aku tengah sakit pala, sebab terkejut dah lama tak kuar rumah berjalan jauh di bawah sinaran matahari. tulah, dah lama tak exercise. kan dah terkejut.

* eh, seronok lah sebelum pergi sekolah ada breakfast terhidang pastu salam tangan mak abah pastu mak hulur duit belanja pastu mak buruk siku tarik balik duit belanja tu sebab tembelang pecah abah dah bagi duit belanja malam tadi. dan ya, anda tak salah baca. saya pergi sekolah harini sebab memang rasa macam empat tahun lepas punya experience.

tak nak dok kolej lah macam ni. nak dok rumah je. boleh tak angkut uitm tu pindah bawak kat kaki tangga gua batu caves?

No comments: