Sunday, December 5, 2010

to all girls/women/females, read this

BEWARE! Important message for every female who goes to work, college or school alone. If u find a child crying on the road, showing u his/her address & asking u to bring him/her there. Take him/her to the police station. No matter whar u do, DON'T go to that address. This is a new way for gang members to rape females. Please sms this to all the girls $ boys so they can inform all their friends and family members.
ASP Suman Kumar, Bukit Aman


*perlu ke aku letak sekali nama ASP tu? maaf ye ASP.


btw, ini adalah mesej yang aku terima dari ibu saudaraku semalam. dari sumber sumber yang boleh dipercayai. nak pass ke semua orang, masalah kredit membatasi. maka, untuk perkhidmatan lebih luas, blog method sangat praktikal. honestly, this is not the first time i've heard this. macam macam ye org skarang punya taktik nak buat jahat. so, take this as a reminder and do take good care of yourself.


mesej tamat.



* semalam pergi kenduri kahwin kat seremban. dan aku rasa aku telah dijangkiti penyakit mabuk kereta. balik rumah je terus pening sampai pagi. inilah akibatnya dok terperap kat rumah ngadap laptop sahaja. jumpa matahari terus terkejut. matahari pun terkejut tgk aku keluar rumah.

* tengok natrah 2 for the second time today. baru rasa puas tengok coz it's better than the preview. (the seat plus the story) this second time makes me teary, a lil bit.