Friday, December 10, 2010

don't regret, yet don't feel great either

of course lah entry kali ni berkisarkan result semata mata. kisah result ini sedang menjadi trend budak budak uitm pada masa ini. maka, aku pun tidak mahu ketinggalan membicarakannya.



tapi tiada apa yang boleh dibanggakan dengan result yang aku dapat. maka, aku akan berhenti membicarakannya di sini. cukuplah sekadar tajuk entry ini yang menceritakan semuanya.


end of story.














* oh, sebenarnya aku sangat bangga dengan diri aku sendiri. belajar main main pun boleh lepas semua paper. seriously, i dont deserve this. not that i am not being grateful for what i've got, but this is really beyond my expectation. ya Allah, thanx for your love.


p/s : hantu kak limah balik rumah wajib ditonton. kalau bukan di panggung wayang, tontonlah dvd cetak rompak original di rumah bersama keluarga. banyak kritikan moral di situ. sangat sesuai untuk kita kita yang kekurangan ilmu sivik. ya, kita kita. jangan nak berlagak kata kau kaya dengan ilmu sivik. kalau kaya tapi tak praktikkan pun tak guna jugak kan.

2 comments:

sy4zk4rin said...

ko dh tgk ke cite hantu kak limah tu?

farah hazwani othman said...

dah. aku tgk ritu dgn adik2 aku. best arr gak. kire antra cite mlyu yg tak rugi tgk kt pggung. tapi tggu arr, raya nti kompem kuar pnye kt tv. haha.