Friday, December 24, 2010

diba, kau kena baca ni. wajib!

sebab kau yang gatal gatal tag aku.


1. apa benda paling penting dalam hidup anda?
♥ jantung akulah. kalau tak aku mati.

2. benda terakhir yang dibeli menggunakan wang sendiri?
♥ gula gula mentos mint dengan coklat zip.

3. lokasi perkahwinan yang anda inginkan dan tema perkahwinan?
♥ serius, gua nak kawen kat rumah kampung yang ada kaki tu. pastu nak lambai lambai tetamu kat luar dari jendela kayu. wah, classic gitu. tema, merah putih.

4. adakah anda sedang bercinta sekarang?
♥ no comment. (gua kan artis terkenal)

5. berapa lama lagi anda akan mencintai kekasih hati anda?
♥ cinta. cinta. takde soalan lain lagi ke?

6. novel/buku/majalah terakhir yang anda beli?
♥ sebuku roti gardenia jumbo.

7. antara mak dan ayah, dengan siapa yang anda lebih rapat?
♥ untuk berlaku adil, dua dua sama rapat.

8. namakan orang yang anda betul betul ingin jumpa dalam hidup.
♥ cho kyu hyun. eh, dah jumpa dah dia ni masa konsert dulu. hmm, siapa lagi ya? ah, biar misterilah.

9. adakah anda basuh baju sendiri?
♥ mestilah. . .tak. mesin kan ada.

10. tempat yang betul betul anda ingin pergi.
♥ swiss. impian dari dulu hingga kini. next baru korea/jepun.

11. peluk atau cium?
♥ shake hand sudah memadai.

12. tiga benda tentang orang yang tag anda.
♥ banyak nickname (aku pun keliru nak panggil mana satu)
♥ guru bahasa melayu (kalau cakap dgn dia secara automatik ayat aku bertukar baku dan bombastik)
♥ cantik, sopan santun, lemah lembut... eh, jgn perasan. aku tengah tengok syurga cintalah.

13. benda yang paling anda sayang dalam hidup.
♥ my kyu-shiba and my mp3.

14. 5 lagu yang anda suka dan selalu dengar.
all time favourite. tapi tak selalu dengar pun.
♥ kyuhyun - hope is a dream that doesn't sleep
♥ lady antebellum - never alone
♥ ronan keating - when you say nothing at all
♥ slank - ku tak bisa
♥ ebiet-g-ade - berita kepada kawan

15. 5 blogger yang diSUNATkan menjawab tag ini.
sunat je, tak jawab pun taper.
♥ amanina
♥ mizah
♥ farah rasid
♥ nana
♥ maria



nota kaki : terpromised wawa untuk bawak dia gi konsert super junior next year. nampaknya terpaksa cari duit lebih lah mulai sekarang. *sigh

No comments: