Thursday, December 16, 2010

cinta lama berputik kembali

oh. rasa sangat terharu bila pembaca setia sangat menanti nantikan update dari farrakaka. dan ya, aku ada pembaca setia dan aku bangga dengannya, walaupun cuma seorang sahaja.

dan bila pembaca setia yang bernama didib ini sangat merindukan update dari farrakaka sehingga tanpa segan silu tidak malu desperately bertanyakan "kenapa farrakaka dah tak update belog hari hari?" di twitter farrakaka, maka, farrakaka ini tidak mampu untuk berkata kata lebih dan terus, jari jemari laju berlari di atas papan kekunci mengarang ayat untuk pembaca setia yang bernama didib. lihatlah betapa sayangnya farrakaka kepada didib. didib, sila terharu sekarang.

dan, ya. farrakaka sudah mengganas di twitter. http://twitter.com/farrakaka


eh, didib. aku ada berita baik (baik untuk aku la, untuk kau mungkin tak berapa baik) nak kasitahu kau ni. semenjak dua menjak ni boyfriend lama a.k.a benjamin poh boon pin asyik mesej aku tahu. tadi dia mesej lagi semata mata nak tanya "apa maksud poyoh?". sila ampunkan kesalahan ejaan di situ. memang sukar untuk seorang yang berbangsa cina bertutur bahasa melayu pasar.


terasa seperti cinta lama berputik kembalilah. boleh ke? haha.


gila nak mati punya confession. =P



and btw, di kesempatan ini, mari ucap beramai ramai happy birthday farah liyana ismail yang ke, err...19 kan? beliau merupakan jiran depan rumah saya. beliau seorang yang baik. cun. dan happy go lucky. ciri ciri wajib seorang farah, menurut kata dr. fazillah kamsah.

puding caramel untuk birthday girl. dan kami di rumah turut merasa tempiasnya.


p/s : puding bukan untuk dijual.

9 comments:

diba zakaria said...

sape didib ni? istimewa btol dia di hati kau? hahaha. benjaminh pohh boonh pinh tuh kenapah nakh tanyah mksdh poyoh? napeh dieh tyeh kauh wehh? dieh ingth semuah orgh shahh alamh ckph poyoh koth.

sumpah annoying comment ni. haha!

farah hazwani othman said...

hanya kau lebih mengenali didib ni. haha. mungkin dia btl2 nak tau mksud poyoh dan aku insan terpilih yg menjadi kaunter pertanyaan dia.

ben sayang aku lebih dari kau. haha. pernyataan ni lagi annoying.

diba zakaria said...

omg! benjamin2, die msih xsedar ke cinta berlainan agama xkan bawa ke mana. ahahaha.

farah hazwani othman said...

haha. apakah ini cinta terhalang? sedangkan si bisu pun boleh bercinta dgn si buta, inikan pula dua insan berlainan agama.

kalau dah jodoh tak ke mana...

*sumpah aku rasa geli geleman type comment ni.

diba zakaria said...

wakakaka. aku harap cinta korg ckup kuat utk merentasi perbedaan agama tu. mari sme2 fikirkan name islam utk ben. haha! geli jgak

farah hazwani othman said...

cinta terputus di tgh jalan dulu kini bertaut kembali. haha. ben baca ni mati aku nanti.

diba zakaria said...

aku nk bg link blog kita kt ben bleh? dah smpai mse nya die amek kisah psl kau. smua ttg kau. kalo die bnar2 cinta. mood merepek!

farah hazwani othman said...

cit. kau menyedarkan aku yg cinta ini cuma dari sebelah pihak je.

*putus cinta lagi sekali.

background music : dewa - pupus

diba zakaria said...

bertepuk sebelah tgn takkan berbunyi. kau sabar k. benh kurang peka. itu je.