Friday, December 24, 2010

bila farrakaka pertama kali pegang stereng

syukur alhamdulillah, tiada kemalangan jiwa dilaporkan.

dok dalam kereta pun tetap kena ngorat jugak. tapi kali ni lain sikit bunyinya. selalunya mamat mamat ni main suit suit serupa cencurut je bila nampak awek cun macam gua, tapi kali ni dapat "WOI" sebijik dari sorang mamat bawak motor. LEK ARR BRO, GUA BARU FIRST TIME BAWAK KETE NI!

gua rasa nak amek lesen bawak kete sorong bayi je lah *sigh*. gua dah bersedia untuk repeat test. mulai esok gua akan kumpul duit sehari limaplohposen sampai cukup seratus lima puluh ringgit.

* tag lu wandidib gua akan jawab next entry. sekarang tak bley. gua nak stabilkan perasaan dulu.

2 comments:

diba zakaria said...

haha emosi terganggu bantai tbe2 gua lu plak. haha. yelah kaka, gua tggu next entry lu. xde hal amek mase k.

farah hazwani othman said...

aku kan memg ada masalah kecelaruan identiti. haha.