Friday, October 15, 2010

phewwww.......

akhirnya... sudah boleh bernafas dan tidur dengan betul setelah semua kerja kerja berjaya diselesaikan dengan jayanya.

maka dan jika maka, lepas ni aku cuma perlu fokus kepada exam final sahaja dan tv dan katil dan laptop dan makan dan minum dan lepak sepanjang berada di rumah bonda sewaktu study week.


agak agak aku study tak kat rumah nanti?





end.


eh, lupa. penghargaan buat semua insan yang berada di sekeliling saya, di bilik sempit 10 kaki X 10 kaki, dalam toilet, di kedai kopi, classmates tercinta, groupmates tersayang dan pak guard melati yang 'banyak' berjasa serta kamu kamu yang sewaktu dengannya. zillion thanx to all of u for colouring my life this entire semester. next sem, jangan serik nak berdampingan denganku lagi. buahahaha.

and thought of slowering my blogging activities for this upcoming two-three weeks untuk memberi laluan kepada final exam. so, buat semua pembaca, panjang umur kita jumpa lagi.

oh ya, jangan risau. untuk mengubati rindu anda semua sepanjang kehilangan saya dalam bidang penulisan blog ini nanti, terimalah.....




tadaaaa..........!!!




artis popular kenalah menjaga hati peminat peminatnya. haha.




korang nak bagi kaki ke tangan kat aku? aku cadangkan bagi dua dua.


* GOOD LUCK untuk final, semua!
* gottogo. katil sudah memanggil manggil dengan dahsyatnya.
* ja, sayonara!
* ki o tsukete kudasai.
* itte irasshai.
* dah, dah, cukuplah tu.
* dahlah. tutup laptop skarang!
* ok, bye.


ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........................................................

No comments: