Wednesday, October 6, 2010

jeng. . jeng. . jeng. . *suspen*

lately, wah, lately. yelah2, sejak kebelakangan ni, banyak benda berlaku menyebabkan aku dan rakan rakan seringkali mengalami tekanan hidup. sehingga mendorong kami sering bergurau kasar lagi memalukan tidak kira tempat dan masa. jadi, kepada sesiapa yang mungkin terserempak perlakuan sumbang sekumpulan kanak kanak riang bergurau senda lagi memalukan di khalayak ramai, sila maafkan mereka ini. percayalah, mereka tiada niat untuk melakukan aksi aksi lasak seperti aksi stunt tarik menarik di tangga mahupun aksi 18SG di muka pintu kelas.


dan, TADAAA....!!!!!


jadual final untuk sem ini.

25 Okt 2010 - MAF 620


28 Okt 2010 - FAR 430


1 Nov 2010 - TAX 490


4 Nov 2010 - AIS 510


7 Nov 2010 - IBM 535


10 Nov 2010 - LAW 485



eish, tak percaya nak final dah. tapi sangat percaya nak cuti dah. haha.
tak bersemangat langsung nak jawab exam, tapi sangat berkobarkobar untuk cuti sem. haha.

bolah tak nak skip terus sampai ke 10 Nov tu?



* plan ke sabah mungkin terpaksa dibatalkan. mungkin ye, mungkin. tapi aku tetap on.

* sigh. . .

4 comments:

Anonymous said...

hahahaha..bday aku lak ko ade test kan..hehehe..aku ngah menetap kat blok 3a nih..tido 3 malam dah..

farah hazwani othman said...

bukan besday ko je. besday aku pun sama. haha. delima dekat je kan.

Anonymous said...

kah3..mari menyambut besday dgn xam yg bergaye..haha..malas duk delima..xde geng stady..aku rase nak amek je barang2 kat delima tu bawak umah pastu merempat kat melati..haha

farah hazwani othman said...

haha. at least besday aku da last paper. merdeka da time tu. heh, da nak habis sem da. bek ko bwk brg2 ko tu balik umah.haha.