Saturday, June 5, 2010

percutian 3 hari 2 malam. . .

. . . ke shah alam?

haha. aku baru balik dari shah alam. weehooo... seronok seronok bergelak ketawa bercakap berngokngekngokngek berhuhahuha bergolekgolek berlepaklepak berdatingdating. oops. . . haha

anyway, selamat berpindah si pengantin baru kak azza. nasib baik sempat jugak jumpa dia semalam b4 balik. dan nasib baik sempat jugak habiskan nestle neopolitan setupperware besar tu. komfirm sebulan aku takkan mkn aiskrim lagi. huhu. bygkanlah satu bekas tu kitorang meratah ber3 je. tak ke muak. dah la tengah2 mkn tiba2 pakcik aedes sebok nak wat fogging plak. kalau kitorang mati keracunan makanan sape nak jawab pakcik??

terharu aku bila pihak shah alam bertungkus lumus sambut aku dgn karpet merah bunga rampai semua. ok. tipu je. diorg sambut aku dgn taik mata bersepuh ngan air liur basi. bahaha. btw, thanx guys and girls for ur company during my visit. lain kali aku datang lagi.

next week percutian 2 hari 1 malam ke cherating pulak. haha. mari enjoy puaspuas sebelum result sem4 keluar. sebelum berkabung berdarurat di rumah 7 hari 7 malam dok melayan emosi.

No comments: