Wednesday, June 23, 2010

mari online di ruang tamu!

yeay, streamyx dah masuk.
dan aku tengah jadik seperti org jakun.



hailaa, tu je nak cerita.
adios amigos.




*semalam aku mimpi jumpa faizal tahir. apakah maksudnya di situ?

5 comments:

nana karim said...

hahahaha...pasni jd cm ktorg ar plak...duk kat hall ni ha...dna siap tdo kat sni gak..kah3...

mlm td aku pon mimpi jmpe pejal tahir!!mane plak leyh die muncol kat mimpi ko wani...tpu nih...ish3..haha

farrawanie said...

haha. tdo sebelah laptop je la pasni.

aih, apa ni. tamak betul pejal nak masuk mimpi dua awek skaligus. hahaha.

nana karim said...

melampau ah..cm leyh tdo plak nanti...mst on 24jam pnye..kah3

haha...aku mng la weyh..aku mimpi die lame sbb ktorg borak macam2..mesti mase die nak g mimpi aku tu snggah btu cves dlu kot..haha

ayiz mazlan said...

hahahaha..welcome 2 da group maa...
xpe2...x remaja ar kalo x tdo dpn laptop...hahaha..

wani..pas ni mmg donlod giler2 la....hu3...

farrawanie said...

nana : haha. nak jugak. tapi dia pun borak2 dgn aku gak. siap ada mak usu g. mcm tgh merisik la plak. haha.

ayiz : haruslah. mcm2 bnda tgh q nak didonlod ni. haha.