Sunday, March 7, 2010

let them talk...

hujung minggu yang penuh tekanan. keemoan. dan ke'tiada mood'an. serta kemalasan yg berlipat2 ganda. dan sungguh hebat aku memanipulasi bahasa. warga malaysia yg suka merosakkan bahasa, sungguh, akulah orangnya.

kenapa tiada mood? kenapa emo? ntah, mungkin sebab terjumpa dan bersemuka dgn org2 menjengkelkan yg mempamerkan muka mintak kaki. walaupun mereka tiada langsung kaitan dgn aku, tapi secara tak langsung mereka memberi impak kpd hidup aku. aku kan memang suka menyibuk hal org lain. haha.

dan satu2nya cara untuk melepaskan tensi dgn sehabis2nya, pergi karaoke jamban dan meraung sepuas2nya sehingga kehabisan suara. highlite "kehabisan suara" itu ye. sebab lepas je show nyanyian 20 buah lagu tanpa henti yg mendapat tepukan gemuruh daripada penonton2 setia di luar box kami (well, kata artis fofular kan, mesti arr ada penonton..), selama lebih kurang 20 minit jugalah aku bercakap dgn suara husky ala-ala mariah carey. memang hari itu hari berkaraoke yg terbaikk. lepas gian babe...

oh ya, seronok berjumpa semula kwn2 lama di matrik. nazihah, farah n hamizah. walaupun sekejap je dpt jumpa, tapi lepas gak arr rindu. mereka tak berubah, tetap sama macam dulu. adakah mereka pun melihat aku sebegitu? hopefully yes. tapi kalau mereka tgk aku lain pun, hopefully it is a positive view. hehehe.

hujung minggu yang kosong. tiada apa2 input. mungkin sebab baru habis test, aku memang rilek habis. haha. kalau macam tu, nak test tiap2 minggu. jadi boleh rilek weekendnya. (nak matiii!!!)

tak puas lagi nak karok. zila, jom karok lagi!

mood : nak tgk alice in wonderland 3D. tolong belanja!

Untuk seorang sahabat : they got eyes, they'll see. they got mouth, they'll talk. they got no brain, so they'll see and talk. finally, they'll got tired, n they'll quiet. juz b strong. remember, people talk about you when they noticed you. people noticed you, means you are famous. and hot, of course.
so, keep on "hotting" yourself. hahaha.

2 comments:

whimsical wandiba said...

fara, aku suka quote ko di akhir entry. sooo true.

farrawanie said...

haha. you agree?
jadi, simpan dalam hati, dan sila praktikkan. hahaha.