Monday, August 31, 2009

tagged...........by miss fazy

1)saya suka???
~perkara2 yang menggembirakan...

2)pada masa ini saya sedang berfikir tentang...
~alangkah bagusnya kalau tidak perlu ke kelas esok...dan seterusnya..(dlm erti kata lain, da habis belajarlah..bukan ditendang..huish,mintak simpang)

3)bila rasa tension saya akan...
~menyanyi kuat2 lepaskan tension....(tak tension pown aku nyanyi gakk..)

4)3 perkara yang akan buat saya tersenyum..
~melihat muka kaka yg sgt hensem
~baca novel yang sgt sweet...especially karya hlovate
~jumpe mamat hensem kat tgh jalan...hahahaha....

5)3 perkara yang buat saya menangis...
~tgk cerita sedih sorang2....(time sorang2 jer..kalau ada org lain, air mata tu tak keluar..)
~sesi bersalaman dan bermaafan di pagi raya...sgt sayu..
~mata masuk habuk...huhu..perit siott..

6)klu saya ada RM100k...
~melancong keliling dunia....sambil ditemani suami terchenta...hahaha...(tak blar siott..)

7)sila beri 3 nama utk di tag...
~tiada
~tiada
~sape2 yang rajin wat bendalah ni, watlah kalau nak...


fazy.....thanx 4 da tag...

No comments: